sunnuntai 18. toukokuuta 2014

Terassilla kirjoitettu kynsipostaus

Tämän postauksen päätin tehdä ulkona nyt kun on niin ihanat kelit. Todisteena teillekkin, jotka ette Instagramissa ole niin alla olevan kuvan nappasin sinne (pitkatkynnet tilille) kun olin rajaamassa kynsikuvia.


Tässä näkyy myös hieman pihaa ja trampoliinia niille, jotka ovat tulossa kynsibloggaajien tapahtumaan kotiini. Tänään olen ottanut aurinkoa terassilla samalla lukien kirjaa.Parasta kuitenkin on päikkärit biksut päällä auringon lämmittäessä. Tätä on taas odotettu koko pitkä talvi. Olen niin kesäihminen ja moni mulle sanookin, että olen syntynyt aivan väärän maahan kun palelen aina ja taas 40astetta plussaa, jota Suomessa ei tietenkään ikinä ole, ei ole minulle mikään ongelma. Tuon jalkapallon näköisen hiiren sain viime pikkujouluissa ja on kyllä kerännyt huomiota. Ei ergonomisin versio, mutta hauska.


Saksan matkan värikkäät skittlettet olivat ihanan värikkäät, mutta nyt taas palattava hieman enemmän toimistoon sopiviin kynsiin. Nämä kynnet tein kun päälläni oli punainen kauluspaita ja mustat housut. 

Käytetyt lakat:
Essence: a hint of love
Stripe: black

Essencen punainen peittää kahdella kerroksella ja väri hieman jouluinen punaisen shimmerin takia. Tällä kertaa tein pienimuotoiset koristelut mustalla matta nail art lakalla, joka on ollut toimiva käytössä.

Alla kuva lakoista:



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...